BVC och lite annat

Halloj,
Idag är jag hemma med Malte, för han hade fortfarande lite feber i morse, men är pigg för övrigt.

Vi var till BVC nu på fm, för han har mässlingutslag över hela kroppen som jag ville kolla upp. Fick svaret att det beror på vaccineringen som han gjorde förra måndagen, så det var skönt att få svar på.




I morgon blir det dagis igen och Luciafirande och han skall vara "Tonte".

Har helt glömt bort att berätta, i slutet på januari skall vi på Birka kryssning med våra fina vänner A och J. Malte får sova hos farmor och farfar då.



Jag är fortfarande i fasen av "orolig mamma" märker jag. Kom på sent igår kväll, att när vi är ute på båtresa, så kan jag inte åka till min lilla älskling om något skulle hända. Ja och vad skulle hända?? Jag vet, helt ologiska tankar, men dom är under bearbetning :-) Skall ialla fall bli hur kul som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0