Dagen som förflöt...

Halloj,
Idag har Malte och jag varit hemma. Han hade 37,7 i morse. 37,3 på em och nu ikväll sköt den upp till 39,7 igen. Stackars lilla skrutt! Är det någon som vet att det är vanligt med feber i två dygn efter att ha tagit trippel-vaxinet? Ett dygn har jag hört...

På fm var vi och handlade eftersom han var pigg och glad. Fick det sista handlat. Hade en del lösa trådar :-)

Möblerat om och fixat lite grann i bonussonens rum. Tvättat i massor. Myst med Malte. Griljerat skinkan. Lekt med fingerfärger. Strykit skjortor. Plattat håret, som jag inte gjort på evigheter och till slut lackat naglarna härligt julröda. Jo, jag noppade och färgade ögonbrynen också när Malte satt i badet :-) Nu är jag redo för Lilla Julafton imrg :-)



Imorgon är Maken hemma med Malte och jag skall jobba. Skall även luncha med bästa U, mysigt!



Att jag i stort sett dammsuger och städar hundra gånger om dagen skulle kännas tjajtigt att skriva om...haha...men med en väldigt aktiv liten kille här hemma så är det ett måste. Åtminstone här på nedervåningen!



Bonussonen kom hem för en stund sedan, skönt att hela familjen är samlad! Maken kommer snart hem. Han har varit på middag och julfirande på jobbet.

Julfirande på mitt jobb sker i morgon, men jag kan inte delta eftersom vi har huset fullt här hemma, det skall bli såå mysigt!!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0