Lucia och Lilla julafton

Hej,
Idag var Malte tillbaka på dagis och jag på jobbet. Det blir lite hektiskt när man skall ta igen 3 missade arbetsdagar på 6 timmar :-) Dock gillar jag det höga tempot!



Det var så mysigt på Maltes Lucia-firande, men jag skulle nog ha föredragit att det hade varit inomhus.
Det blir mer mys-känsla då tycker jag!

Vårt batteri till kameran la av, så det blev inte många bilder tagna :-(

Denna tog dock svärmor på mig och Malte med hennes mobil.



På fredag har vi Lilla julafton här hemma. Vi brukar ha det när dom stora barnen firar jul hos sin mamma och bonuspappa. Vi kör knytis med julbordet. 

Det skall bli sååå mysigt :-) Bonusbarnen, farmor, farfar, farbror T och kusin J och bonusbarnens storasyster M kommer med hennes R och söta Vendela. Ja, och Malte, jag och Maken förstås ;-)



Farbror A och hans M träffade vi för 2 veckor sedan när vi var på det årliga besöket på Skansen Julmarknad med efterföljande Glögg-fika och supergod Fisk & skaldjurssoppa som dom bjöd på!

Imorgon är det Zumba som gäller, härligt!

På torsdag skall skinkan griljeras...mmm....

Ha en skön vecka!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej va du är fin!

puss o kram

2011-12-14 @ 08:26:41
Postat av: Cecilia

Tack gumman :-)



Du är så fin du med!



Vore kul om ni tittar förbi nästa gång ni är i Stockholm.



Puss o kram

2011-12-14 @ 08:38:11
URL: http://livetsgladjeamnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0