Trött

Nu är jag trött efter några intensiva, men väldigt mysiga dagar.

Snabbresumé

Torsdag: Tränade på Friskis, mys på kvällen
Fredag: 30 min cykeltur med Malte i området. Handlade i centrum. Promenad 30 min hem till Alfreds föräldrar U och E. Där bjöds vi på god 3-rätters middag, mums! 30 min promenad hem :-)
Lördag: Hälsade på svärföräldrarna, Maltes gudfar A och hans M ute på lantstället i Bålsta. Malte badade och bajsade i balja. Hemfärd vid 15-tiden. Ganska trötta av värmen. God middag på altanen med vin och tända ljus.
Söndag:  Skulle ha åkt till Strängnäs och hälsat på vänner, men dom var förkylda. Jag tränade intervall uppe i vårt mortionsspår. Maken cyklade till Kallhäll, där vi sov över. Svärföräldrarna var barnvakt åt Malte medans vi åkte in till stan och gick på bio. Det var väldigt mysigt!
Måndag: Malte sov till 9:45 :-) Åt en supergod frukost. Packade ihop oss och åkte till våra nygifta vänner F och S och uppvaktade med present. Sedan hemfärd och Maken cyklade hem igen. Har packat mestadels av em/kvällen. Jag och Malte åker tåg till Söderhamn i morgon. Maken ansluter på fredag. Vi skall gå på bröllop på lördag (pingstafton).

Jag skall försöka göra minst ett inlägg/dag.

Jag har tittat på vädret i Söderhamn, och det ser ut att bli regn på onsdag, torsdag och lördag, så vi får se vad vi hittar på om dagarna...

Ha det gott alla!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0