Varm mat med båda händerna

I dag har det väl inte hänt så mycket. Vädret är inte det bästa, så jag åkte till centrum med Malte och uträttade diverse ärenden.

I morgon skall jag och Malte till Fjäderholmarna på lunch med mitt jobb, det skall bli trevligt!


 
Sedan på kvällen skall jag och min vän U ut och äta middag UTAN barn. Det skall bli trevligt, både att äta medans maten är varm och med bägge händerna...hihi...

Midsommar skall vi fira med våra kära vänner N & J på deras lantställe i Fågelbro/Värmdö.
Det skall bli så himla mysigt att ses igen! Åh så jag ser framemot det! Ungdomarna kommer också att det få det trevligt tillsammans! Även Malte och Elliot :-)

Vad gör ni på Midsommar?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0