PowerYoga

Hej Alla,
I morse tränade jag ett PowerYoga pass på simhallen med min kära vän U. Gissa om det både var jobbigt och skönt! Under tiden var även Malte och Maken i simhallen och badade :-)



Min kropp svarar väldigt bra på både träningen och att jag har ändrat mina kostvanor, sååå himla skönt!

Maken är och hämtar bonusdottern vid bussen i Uppsala nu, sedan bär det av på den årliga advent middagen i Kallhäll. Mysigt värre!

I morgon åker Maken till Wien på mässa och seminarier med arbetet. Han kommer hem på torsdag kväll, så det blir tomt här hemma, men skönt också för honom att få ut och resa lite :-) Bonusdottern skall bo och bli bortskämd hemma hos farmor och farfar i veckan, det behöver man ibland. Minns själv vad jag älskade att vara hemma hos min älskade mormor och morfar.

På onsdag passar jag på att ha tjejmiddag här hemma, det ser jag framemot väldigt mycket!!



Ha en mysig advent :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0