5 år

Idag firar jag och älsklingen 5 år!



Den 28 oktober 2006 tog han bilen och kom "över" en sväng. Det blev en tur på ca 24 mil om jag inte minns fel...hihi...

Vi träffades på internet och efter att vi haft kontakt via MSN, mail och telefon i några veckor så beslöt vi oss för att träffas. Ingen idé att dra på det tyckte vi både, då kanske man hade hunnit bygga upp en massa förväntningar och luftslott.

Sagt och gjort, han var uppe i Älvdalen på träningsläger och jag bodde då i Söderhamn. Han kom som sagt "över" och hälsade på. Vi käkade mat och satt och pratade i 5 timmar innan han åkte tillbaka till Älvdalen. Det sa inte bara "klick" utan det sa "klonk-pang-bom" :-)

Här är vi nu, förlovade oss 2007 och gifta sedan 2008 och Malte föddes 18 maj 2010.

Jag älskar dig min älskling!


Vår kärlekssemester Puerto Rico julen 2007

Kommentarer
Postat av: Birgitta

klonk-pang-bom. Då är det ALLVAR hahaha tokfia. Kram

2011-10-28 @ 21:09:11
Postat av: Michaela

Grattis till era 5 år tillsammans! KRAM!

2011-10-28 @ 21:21:43
Postat av: Cecilia

Ja då är det allvar :-)



Tack så mycket Michaela!



Kram på er båda!

2011-10-29 @ 14:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0