Härlig höstdag

Idag har vi haft det riktigt mysigt!

På fm tog vi en promenad till centrum med ett kort stopp på mitt jobb där vi fixade en grej. Fortsatte sedan in till centrum där det var någon sorts mässa. Vi lyxade till det med ett varsitt glas vin på Balders och Malte fick en piggelin och en festis.



Sedan gick vi hem igen och Malte somnade i vagnen, för att sedan fortsätta att sova hemma i sin gosiga säng.

Jag gjorde en jättegod omelett med färska kantareller, tack kära B för dom goda kantarellerna :-)

 


Maken och jag la oss sedan också en stund.

Nu har vi precis kommit hem från en timmes cykeltur, gissa vem som uppskattade det! Malte älskar att få åka cykel. Han sitter där och bara njuter!

Ikväll blir det mys vid den fuskiga öppna spisen med lite bubbel och jordgubbar.



Till middag blir det Pasta Carbonara med vitlöksbröd...mums! I vilken ordning det blir, det vet jag inte ;-)



Ha en mysig kväll!

Jag funderar på att sätta lösenord på min blogg, men jag meddelar er, mina nära och kära, när och om det sker. Känns så i skrivande stund nämligen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Alltihopa ser så gott ut. VAR FÖRSIKTIG MED SPISEN!!!! Tycker du ska ha lösen till din blogg jag. Mys på

2011-10-15 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0