Hoppsan hoppsan...

Jag följer Magdalena Graaf´s blogg för jag tycker att hon verkar vara en helmysig tjej med bägge fötterna på jorden. En sådan tjej som jag gärna skulle vilja sitta och dricka några glas vin med.

Vi har ofta skämtat i familjlen att hon skall komma och ringa på dörren och dela ut en massa pengar och bilar, eftersom vi är trogna prenumeranter av Postkodlotteriet.

Nåväl, inga bilar och inga pengar har hon delat ut, men däremot har hon länkat till min blogg :-) Hon ville att man skulle skriva 5 ord om sig själv och hon skulle lägga ut länk. Sagt och gjort, jag skrev 5 eller 6 ord och länk fick jag.

Så här ser statistiken ut efter en offentlig länkning :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0