Mammas stolthet

Hej alla,
Vi fick Maltes första "skol" fotografier igår.

Åh så fin han är vår "lilla" pojk! Man kan inte tro att han bara är 1 år 5 månader.

Jag älskar honom så ofantligt mycket och jag är så fantastisk tacksam! Det var ingen självklarhet att vi skulle få barn.

För er som inte vet, så hade vi ett utomkvedshavandeskap i maj 2008. Där jag fick operera bort min vänstra äggledare, vilket faktiskt minskar chansen med 50% att bli gravid.

Efter en massa undersökningar våren 2009 så blev vi godkända till IVF. Det skulle ta 1½ år innan det blev vår tur i den statliga kön, så vi beslutade oss för, att under väntetiden, bekosta ett IVF-försök själva.

Allt var klart och vi skulle till Uppsala för första undersökning en fredag, och på lördagen innan plussade vi på egen hand. Gissa om lyckan var total!!

Och här är han nu, vår stora och fina pojke :-))

    


Kommentarer
Postat av: Ann Christin

Så himla söt!!! Våra små troll ska ta kort nästa vecka.

2011-10-14 @ 11:09:39
Postat av: Cecilia

Tack!!



Visst känns det stort att ens barn tar "skolfoto"...hihi..

2011-10-14 @ 11:14:46
Postat av: Birgitta

Vilka ögon, många flickor som kommer att falla för dom. Jättefint kort.

2011-10-14 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0