Ny arbetsgivare?

Idag är vi hemma för Malte hade 39,3 i feber i gårkväll och är fortfarande förkyld. Har ännu inte tempat honom, men jag skulle gissa på att han har strax över 38. (Han har 37,8)

När jag pratade med dagis kunde hon inte förstå vår otur, är benägen att hålla med!

Min rubrik? Jo det känns som att Försäkringskassan är vår nya arbetsgivare eftersom det har varit så mycket vabb den senaste tiden :-( Även om alla som har barn vet om att det blir en massa sjukdomar i samband med dagis-start, så känns det inget bra inför sin arbetsgivare att vara hemma. Och den ekonomiska biten behöver jag inte gå in på.... 

Idag skall jag till läkaren på återbesök och då kommer farfar för att passa Malte en kortis.

Här kommer en bild som jag tog vid ett annat tillfälle!


Kommentarer
Postat av: gulbahar

stackarn yigit är också sjuk vi har varit hemma idag och kommer vara hemma till onsdag han har feber öron och halsen var röd men det behövdes inte ha penicelin

2011-10-24 @ 22:41:06
Postat av: Cecilia

Hej,

Ja visst är det trist för dom små stackarna!



Malte är feberfri idag så imorgon blir det dagis om inget annat tillstöter.



Hälsa Yigit att krya på sig!

Kram

2011-10-25 @ 12:55:01
Postat av: gulbahar

tack. yigit är också feberfri men han sover så dålig på nätterna gråter hela natten. har säkert ont någonstans..han blir hemma hela veckan,

2011-10-26 @ 08:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0