Oj oj oj...

Nu har det varit dåligt med uppdateringen - IGEN!

Malte gick på dagis i tisdags och jag tänkte att jag skulle få vila av mig det sista av magsjukan. Ack vad fel jag fick, för dagis ringde vid 13-tiden och då hade han gjort ett stooort lass med "fel" färg, så jag fick hämta hem honom...



På onsdagen var jag tillbaka till jobbet, så Malte fick vara med sin farmor och farfar, vilket han fullkomligt älskar :-) Han sov kvar där, så Maken och jag fick chans till att umgås lite på tu man hand :-)

Vi åkte till Kista och käkade på O´Learys för att sedan gå på bio; Jägarna 2. Säger bara det, fy satan vilken bra film! Peter Stormare är en fantastisk skådespelare. Det var också roligt att se honom i en svensk film, där han även fick använda sin härliga hälsinge-dialekt, kul!



Till bonusdottern som låg hemma sjuk hade vi inhandlat lite mys; Honungsmelon, vindruvor, Solo-tidning och hyrt en film, så hon myste hemma och hade lite egen-tid :-)

I morse fick jag "sovmorgon" eftersom jag inte behövde kliva upp samma tid som annars, och sedan hämtade jag älsklingen i Kallhäll efter jobbet! Gud så härligt det var att träffa honom igen. Hur kan man älska någon så mycket?! Jag förstår verkligen inte föräldrar som struntar i sina barn, det övergår mitt förstånd...

I morgon kommer min kära vän U och hennes sambo E  och Maltes polare Alfred hit på middag! Det skall bli såå mysigt och att det äntligen blir av. 3ggr har vi fått ställa in pga. sjukdom, men nu jä...lar ska det bli av :-)

Kära bonussonen kom hit nu ikväll, och i morgon är Maken pappaledig, så då åker dom till badhuset - det blir mysigt!

Malte kommer att bli överlycklig när han vaknar i morgon och ser att hans stora idol är hemma igen!



På lördag är det städdag här i området, sedan antar jag att det blir filmmys på kvällen med god mat :-)




Hur ser era planer ut för helgen?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0