Trött, ja det kan man minsann bli

http://ceciliasprivata.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Ann Christin

vad e det som händer???

2011-10-14 @ 17:47:24
Postat av: Cecilia

Jag messar...

Kram

2011-10-14 @ 19:04:31
Postat av: Birgitta

Om det är någon som retar upp sig på vad du skriver, förstår inte vad dom har på din blogg att göra. Håller med dig om att man ska sopa framför sin egen dörr först. Puss o kram till väldens goaste Cilla

2011-10-14 @ 19:57:37
Postat av: Nettan

Men oj v ad många kommentarer det blev, först funkade det nämligen inte hi hi!! Ja nu har jag sagt mitt i alla fall, ha ha!!



Kram

2011-10-14 @ 20:56:17
URL: http://vitaljuvahem.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Det är inte första gången och säkerligen inte den sista gången heller...om det är en "hon" eller "han" tänker jag inte gå in på här. Tråkigt är ialla fall att man inte sköter om sitt eget hus, innan man lägger sig andras..



Puss till er!

2011-10-14 @ 21:24:07
Postat av: Anonym

Hej! Håller med Birgitta, fattar inte riktigt men ändå ... ! Men du kan väl göra så att du måste godkänna kommentarerna innan de visar offentligt.. ! Ha en sköööön helg! Kraaam

2011-10-15 @ 18:42:14
URL: http://suand.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej,

Har inga problem med kommentarerna, det brukar säga mer om avsändaren än själva innehållet ;-)

Och det skulle inte spela någon roll, för det dyker upp mail istället....



Friheten att ventilera mina känslor känns stympad, därför funderar jag på att lösenordsskydda. Vi får se hur jag gör.



Ha en mysig kväll, det skall vi ha :-)

Kram

2011-10-15 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0