Fredag och kanske en låsning

Hej alla,
Idag har Malte fått behålla sin välling och jag hoppas verkligen att han blir frisk nu och att kanske helgen gör att ALLA barn på dagis nu blir friska, så vi inte blir tvungna att köra en vända till.

Nu har ju inte jag någon erfarenhet av andra barnsjukdomar, men jag gissar att magsjukan ändå är värst!

Idag åker vi till Söderhamn (om inte Malte blir sämre vill säga) och det skall bli så mysigt att träffa de mina igen! Vi ses alldeles för sällan.

Annars finns det inte så mycket att skriva om, eller jag har väl iofs en hel del som jag skulle vilja skriva om, men det brukar kunna komma surt efter och det är inte värt det. Synd, för jag hade hoppats på att min blogg skulle kunna fungera som en sorts ventil och dagbok, men jag orkar inte hålla på och försvara mina funderingar hela tiden...



Så detta får bli en relativ "ytlig" blogg tillsvidare, där det blir bilder på Malte och familjen, redovisningar av vår vardag etc. Kanske inte så roligt att läsa om, men jag väljer att lägga det på den nivån just nu.

Har funderingar på att lösenordsskydda min blogg, så har jag friheten att skriva precis vad jag behagar, åh så skönt det vore...Tål att tänkas på.



Vad gör ni i helgen?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0