Höst och lite annat

Hej Alla,
Nu känns det som att hösten är på ingång, skönt tycker jag. Jag gillar skiftningarna i alla färger och vinden som biter till i kinderna, det är mysigt!



Även inomhus har jag gjort höst. Vi anlitade ett företag för storstädning inkl. fönsterputs förra veckan, så nu är mitt färgtema marinblått. Det känns stilrent och fräscht!

   
Det var verkligen inte lätt att hitta marinblått, endera är jag helt efter trenderna, vilket jag aldrig följer, eller så ligger jag före?! Turkost hade jag svårt att hitta när jag skulle ha i våras, men nu finns det nästan inget annat än turkost i butikerna...hmm..

I vårt sovrum blev det grönt, lite som mossans vackra färg. Känns harmoniskt. Bilder kanske kommer...

Nu är Maken på badhuset med Malte och bonussonen, så då passar jag på att lägga mig och göra absolut ingenting. Det känns i kroppen nu att jag har arbetat i två veckor. Skönt att ha privilegiet att kunna ligga och vila..

Vecka 38 skall jag och min vän U köra igång med träningen, det skall bli så skönt!
Det blir Zumba och box, 2dagar i veckan :-)

 

Igår åt vi supergod fläskfilé och egengjord klyftpotatis och ikväll blir det säkert också någon god middag, har ännu inte bestämt vad....

Vi skall också se filmen "Hur många lingon finns det i världen". Den ser jag framemot att se :-)



Vad gör ni i helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0