Lördag

God Morgon,
Idag är det vackert väder ute, dock lite kallt.

Maken är på träning. Har jag berättat att han börjat med Triathlon-träning? Nej hur har jag kunnat göra det, bloggar ju knappt längre!

Jo, han har börjat träna med Väsby ss Triathlon. Nu kör han simträning, sedan blir det cykel och löpning. Hans rygg är mycket bättre även om han fortfarande kan få ont och bli trött i ryggen.

Väsby ss triathlon

Min träning (box och Zumba) kör igång till veckan. Även om jag inser att det kommer att bli jobbigt, så kommer det att bli så skönt!

Malte och jag skall åka till Stinsen så fort dom öppnar kl.10:00. Behöver handla lite samt att han tycker att det är kul att vara "ute på" :-)

Bonussonen kommer  en extrasväng idag och skall stanna tills i morgon, men eftersom vi skall på 40-årsfest, så skickar vi hela bunten av barn till farmor och farfar. Det blir kul, för Malte älskar att vara hos sin farmor och farfar. Även dom stora älskar att vara där :-)

Så, imorgon vankas det sovmorgon...yummie!



Vad gör ni idag och ikväll?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0