Magsjuka

Jahaja, då har vinden vänt till magsjuka här hemma. Och även jag mår inte bra, så detta bådar ju gott...

Premiärträningen med Zumba imorgon känns just nu ganska avlägsen, får se hur jag mår ikväll. Av tidigare erfarenhet, om Malte får magsjuka, så får jag magsjuka.Punkt.

Just nu tvättas det täcke och sängkläder som Malte kräktes ner när vi hade morgonmys i sängen...hmm...mysigt så länge det varade...

En helt annan sak som jag ganska länge funderat över...

Jag kan inte låta bli att förundras av männsikor som ena stunden befinner sig på sida 1 av ett staket och sedan när dom befinner sig på sida 2, så har man inga som helst problem med att kritisera dom som befinner sig på sida 1...Hur kan det komma sig egentligen? Hur kan man helt sonika "glömma bort" att man själv befunnit sig på exakt samma ställe?? Man vänder kappan lite efter vinden...



Så nu har jag fått gnällt av mig lite, nu skall jag passa på att lägga mig och vila när Malte sover.

Kram

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Stoppa i dig en näve vitpepparkorn. Hoppas du klarar dig. Kram

2011-09-20 @ 16:38:54
Postat av: gulbahar

ojjj ni får krya på er gumman

2011-09-21 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0