Spyor, simning och lite annat

Halloj,
Malte kräktes i morse igen, så det är bara att vara hemma igen. Hoppas att det inte blir värre, men han verkar skapligt pigg. De berättade på dagis igår att magsjukan tagit ny fart igen.

Jag var ialla fall och tränade igår, dock inte Zumba, då min vän U varit krasslig med feber och halsont, så vi simmade och bastade istället! Det var så himla skönt och mysigt :-) Sedan åkte jag hem och bäddade ner mig i sängen och tittade lite på tv innan jag somnade. Resten av familjen var i Kallhäll och uppvaktade svärmor och dom sov kvar där.

Nu håller jag tummarna att vi kommer iväg till Söderhamn i morgon!

Måste bara lägga in en bild på bonussonen och Malte som togs i helgen.
Visst är den härlig! :-)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja, vad bra bilden blev :) Jag pratade med Pontus i telefon när jag tog bilden, så jag kollade aldrig hur den blev.

2011-09-29 @ 10:33:31
Postat av: Michaela

Sötisar!

2011-09-30 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0