Summering

Hej Alla glada :-)
 
Här har det varit en usel uppdatering, men få ser var vi var sist?? Jo, vi skulle på bröllop i dagarna 3!
 
Vi kom ut till Dyvik på fredagen, vädret var jättefint och det var så mysigt! På kvällen var det grill-knytis och alla nära och kära sprang omkring och fixade inför bröllopet! Det här är absolut det största bröllopet som jag har varit på.
 
Det fanns några större tjejer i 10-årsålders som tog hand om Malte. Dom lekte och plockade smultron. Behöver jag säga att han trivdes som fisken i vattnet!
 
På lördagen, så följde jag med bruden och tärnor till frissan. Jag åkte iväg vid 08:30 och Malte sov fortfarande. Pussade honom på kinden, men det kändes inget vidare att inte få säga "hejdå" på riktigt, eftersomfarmor och farfar kom senare och hämtade honom. Han hade blivit jätteledsen, men blev snabbt glad igen, skönt det!
 
Det blev ändrade planer, så tyvärr blev det ingen åktur med Rolls-Roysen för min del, men en stor ära att få se brudens förvandling!
 
Själva bröllopet var fantastiskt vackert och brudparet strålade lika fint som solen :-) Det kastades ris och själv lyckades jag kasta vår kamera på brudparet, fråga mig inte hur jag lyckades..haha...
 
Sedan var jag assistent till fotografen när det skulle fotas bröllopsbilder, vilket vi gjorde direkt efter kyrkan.
 
Maten var fantastisk och hela festen var jättekul!!
 
På söndagen var man inte lika kaxig. Det bjöds på frukost och paketöppning.
 
Vi åkte hem och farmor och farfar kom med Malte. Vilken lycka! Tänk att man kan sakna sin lilla gopojke så mycket, på bara ett dygn!
 
Bilder kommer så snart jag orkar ladda över i datorn och lägga ut på bloggen.
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0