Hängigt och trampolin

Halloj,
Dålig uppdatering på några dagar...

Jag har kännt mig hängig och orkeslös, dock ingen feber. Känslan när det när som helt kan bryta ut en superförkylning. Gick hem tidigare igår från jobbet och jag var hemma idag och vilade hela dagen. Känner mig något piggare nu ikväll även om jag fortfarande känner mig trött. Avvaktar och ser hur jag mår i morgon.



Vad har annars hänt?

I måndags var Maken pappaledig och dom var på Husbybadet och Malte är tydligen skvatt galen! Sprang ut på trampolinen, Maken efter och sedan kastade han sig ut, men Maken han få fast honom nästan samtidigt som dom hoppade om jag förstod saken rätt.



Att Malte älskar vatten visste jag, men att han var så galen visste jag inte. Dags att inhandla en flytväst tror jag. Armpuffar känns inte fullt lika säkert ;-)

Ikväll åkte bonusbarnen upp till sin mamma. Helgen blir lugn och kanske ett besök på lördagen till min fina vän U och hennes familj. Det beror på om dom har kommit hem från besöket i Härjedalen.

Ha det gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0