Mycket nu..

Halloj,
Denna vecka är det fullt upp!

Utvecklingsamtal för Malte idag och det gick så bra. Han är så duktig vår kille!
*Stolt mamma*

Ikväll har jag tränat min kära Zumba och efter det provade jag ett Corepass. Det kommer jag att fortsätta med :-)



Just nu sitter jag med färg i både håret och ögonbrynen, inte så tjusigt, men det blir väl. Bort med dom små grå..hihi...

 

På fredag åker vi på Birkakryssningen med våra älskade vänner A och J. Det skall bli så kul att få dansa, äta gott och bara umgås!



Jag och min kära vän U skulle ju på SPA-weekend i mars, men det fungerade inte med barnvakt för henne, då hennes sambo är bortrest...MEN då åker vi redan nästa helg i stället, tjoho vad mysigt det kommer att bli!!!



Kram och Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0