Tacksam

Vi hade en fantastisk resa, på alla sätt!

Superkul att få träffa våra vänner på tu man hand. Maten var fantastiskt god. Choronsåsen var att döda för :-) Att både få äta och prata utan att bli avbrutna, det är en lyx numera.

Shoppingen blev till belåtenhet och så mysigt att få rå om Maken på egen hand!

Svärfar hämtade oss vid terminalen. Åkte vidare till Kallhäll och hämtade hem älsklingen! Åh han är bara för härlig. Han hade haft det så mysigt hos farmor och farfar.

Malte somnade sedan någon gång strax för kl.20:00.
Vi åt en varsin pizza och tittade på film, mysigt!

Malte sov sedan till kl.9:30 på söndagen, helt fantastiskt för två trötta föräldrar…hihi…

Igår var vädret underbart, så först åkte vi och storhandlade. Sedan när vi kom hem åkte Maken och Malte snowracer i vår backe medans jag packade upp alla varorona.

Sedan sov vi en stund med Malte på em. Det är så himla mysigt att sova tillsammans med honom. Alla få ligga och känna hans värme och lyssna på hans små andetag. Det är kärlek!

Jag är så lyckligt lottad över min älskade Make, min fina familj och mina ovärderliga vänner.
Tack Gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0