Trots och lite annat

Halloj,
Idag är det jättefint väder ute!



På em skall vi till min fina vän U och hennes familj för att hälsa på, det blir mysigt! Kul också för Malte att få träffa kompisen Alfred :-)


Alfred och Malte på Maltes 1-årsdag!

Igår hände inte mycket. Maken och Malte var ute över en timme på fm, och då passade jag på att ta bort alla spår av julen, så skönt! Nästa helg blir det storstädning med gardinbyten, det ser jag framemot!



Sedan var vi till Centrum och sedan även till Kista, för att Malte skulle få leka lite i Kids Court. Till min fasa upptäckte jag att han buttade och rev andra barn i håret?! Så har han aldrig gjort tidigare. Upplever också honom mera trotsig här hemma, så jag hoppas att det är en fas han går igenom. Malte som är den mest omtänksamma pojke som finns.



På kvällen gjorde Maken god entrecote och stekta grönsaker och en egen gudomlig bearnaisesås, mums! Vi tittade på Mission Impossible 3 på tv:n. Malte vaknade vid 22:30 och fick sitta med oss en stund. Han var otroligt imponerad av surroundljudet!! Vi gick alla och lade oss vid 23-tiden. Trött!!



Ikväll äter vi rester från min LCHF Lasagne, som jag gissar att den smakar ännu bättre idag! Lasagne har ju den tendensen, att bli godare och godare!!

Snart är det den 27:e och då skall ju vi på Birka kryssning med våra fina vänner A och J. Det skall bli såååå kul!! Längtar :-)

Ha en skön lördag!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0