Fredag

Halloj,
Fredag idag och det betyder fredagsmys!



Bonussonen kom igår kväll, så nu är det lite extra mysigt hemma :-)

Antar att det grillas ikväll och till det blir det en "potatis"gratäng gjord på rättika, mycket gott!!




Kvällen kommer att avslutas med någon bra (förhoppningsvis) film!

I morgon skall vi på 50-årsfest, så då får barnen sova hos sin älskade farmor och farfar.



Söndag skulle jag gissa kommer att ägnas åt lite hemmafix.

Jag har fått ett projekt på "hjärnan" som jag skall delge Maken ikväll, får se vad han tycker om min idé ;-)

Trevlig helg!!
Kram

ps. Malte var feberfri idag, men kräktes i morse. Vet inte om det är magsjuka eller magbakterie eller om det berodde på att han drack upp sin nyponsoppa i raketfart, det visar sig under dagen...Han är nu inne i en period när han slickar på nästan allt, så konstigt vore det inte om han får i sig någon bakterie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0