Tyst

Tyst har det varit ifrån mig i några dagar :-)

Vi hade det supertrevligt på 50-års festen! Vid mitt bord satt en utav bröderna Rongerdal, trevligt med lite kändisglamour.
 
Var lite trött på söndagen och sedan har vardagen rullat på, så därav inga inlägg.

Vi fick vår barnvagn såld igår, det kändes lite vemodigt, men nu får ett annat par nöjet att få sitt första barn i en supervagn!

På fredag vankas det 2-årskalas, det är bara familjen som är inbjudna, för jag tycker att Malte är lite för liten ännu för att uppskatta kalas med sina kompisar.

Bonusbarnen kommer att vara uppe hos sin mamma, men Malte fick en jättefin present av bonussonen i helgen. En traktor med tippvagn, det ni!

Jag nämnde förut att jag ville ha orange i köket, men jag har ändrat mig. Lägger ut en bild när dom nya gardinerna är på plats.

Skönt med långhelg att se framemot!

Ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0