Kickstart!

Jepp, nu är det för denna gång slut på semester och allt det goda som tillhör!
 
Min man hjälper mig denna gång med upplägget av min träning, det känns roligt.
 
Kickstartade denna vecka med en 4-dagars fasta och jag är nu inne på 3:e dagen. Igår var det jobbigt, tyckte att alla bara åt och åt hela tiden :-) Träningen kör igång nästa vecka.
 
Igår var vi till dagis och hälsade på, för att det skall gå lite lättare för honom i morgon. Han börjar ju på avdelningen för stora pojkar minsann! (vägg i vägg med den förra avdelningen, inte så dramatiskt)
 
Inget nytt jobb i sikte, utan det känns som allt står stilla. Har 9 ansökningar ute som jag väntar svar från.
 
När Malte är tillbaka på dagis igen blir det mycket lättare att fokusera och söka jobb igen.
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0