Tyst

Halloj,
Inspirationen till bloggen vill inte riktigt infinna sig, har så mycket annat i mitt huvve just nu. En del huvudbry.

Näste fredag är det begravning för min fina vän Christina. Hon besegrades tyvärr av sina hjärntumörer :-( Känns så tomt att inte ha henne inom räckhåll. Är så glad att jag och Malte åkte och hälsade på henne i somras. Mina tankar finns hos hennes sambo och hennes söner.

Jag kör mina intervallpass 3 dagar/vecka och Core övningar 2 dagar/vecka. Maken har knåpat ihop ett 10-veckors schema åt mig. Är nu inne på vecka 3.

Fortsätter ned min 5:2 fasta och kör lite striktare kost mån-tors, för att släppa loss lite på helgen. Får se hur det fungerar, man måste hitta sin egen livsstil.

Idag fyller Makens brorsdotter J 18 år och vi uppvaktar henne med gemensamt restaurangbesök, trevligt!

På måndag börjar jag mitt nya jobb, känns fantastiskt!

Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0