Sista dagen

Idag är sista dagen för Malte på hans avdelning Solen och efter sommaren börjar han på avdelningen bredvid: Stjärnan, avdelningen för lite större barn. Tänk så fort tiden har gått!
 
Jag ville ialla fall ge pedagogerna en varsin personlig present som tack för dessa 2 år.
 
Jag gjorde grunderna och sedan fick Malte gå lös med pennan för att färdigställa konstverken :-)
 
En vit kopp inköpt på Granit:
 
Duttade på en härlig och somrig turkos färg:
 
 
Gjorde muggarna personliga:
(Även farfar fick en mugg på sin födelsedag)

Malte fick gå lös med pennan:
 

Färgen skulle först torka i 24 timmar och sedan härdas i ugnen i 1 tim 30 min.
 
Klara!
 

Pedagogerna blev jätteglada!
 
Vi tog också med jordgubbar i morse till hela avdelningen. Det gjorde jag förra året också, en trevlig tradition!
Kl.13:00 hämtar jag Malte och sedan har han sommarloooooooov!!
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0