Vårstädning

Idag har vi haft vårstädning här i området. Avslutades med den sedvanliga korv & hamburgergrillningen.

Malte var jätteduktig att hjälpa till.

Bonusdottern fick tjäna extra pengar genom att hjälpa föreningen med städningen. Bra det. Hennes kompis sov hos oss inatt.

Maken och Bonussonen är ute på en cykeltur. Tjejerna håller på att piffar till sig tror jag.
Malte sitter i soffan med Ipaden: Hulken.

Jag plockar, tar reda på tvätt och har fixat klart på altanen. Temat blev turkost i år.






Ikväll skall jag gå ut och äta med min bästa U, mysigt!

Hur har er dag sett ut och vad händer ikväll?

intervallpass har det blivit 3 ggr denna vecka.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0